Pokyny k odevzdání účetních závěrek za rok 2024
Stejně jako v loňském roce se budou účetní závěrky za rok 2024 odevzdávat prostřednictvím webové aplikace Trello. Již teď má každá pionýrská skupina nasdílen prostor pro vkládání účetní závěrky za rok 2024.

Nově se místo operativní evidence letos vkládá „Zápis z jednání rady PS“, která schválila účetní závěrku a rozhodla o naložení s hospodářským výsledkem za rok 2023.
Nejzazší termín pro vložení účetní závěrky je 16.3. 2025. Takže čím dříve vložíte, tím dříve se dostaneme k vaší kontrole.
Několik upozornění pro úspěšné odevzdání účetní závěrky:
- Je nutné, aby byly vloženy všechny předepsané dokumenty, pokud nebudou vloženy všechny podklady považuje se účetní závěrka za neodevzdanou. – viz příloha č. 1 Pokynu předsedkyně KKP.
- Všechny vzory, pokyny, záznam semináře a prezentace najdete zde.
- Prosím pojmenovávejte vkládané soubory dle přílohy č. 2. Pokynu předsedkyně KKP.
- Po vložení všech dokumentů do Trella, změňte barvu svojí nástěnky na šedou. Tím dáváte na vědomí, že je to z vaší strany vše a vaše účetní závěrka se může začít kontrolovat. Poslední, co vkládá PS jsou „Výkazy pro zveřejnění na rejstříku“.
- Po kontrole s vámi bude komunikovat člen
kontrolní komise pomocí komentářů u
přiložených dokumentů – sledujte své nástěnky dle návodu. - Pro nováčky – odkaz na seminář o vkládání dokumentů do Trella naleznete zde.
- Jak se na tom vaše účetní závěrka (zda je vše v pořádku odevzdané, předané kontrolní komisi Pionýra atd.) najdete v souhrnné tabulce.
Prvních 5 pobočných spolků, které odevzdají komplet bez chyby nebo s drobnými chybami se může těšit na drobnou odměnu ;-)
V případě dotazů či jiné pomoci (individuální rada nebo konzultace) se obracejte na Lucku Ungerovou (lucie.ungerova@praha.pionyr.cz; 604 442 766) nebo Markétu Fraitovou (marketa@pionyr.cz; 777 793 701).